top of page

Klachten en Geschillencomissie

Wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Desondanks kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent.

Van uw ervaringen kunnen we veel leren. Dus als u opmerkingen of klachten heeft over de zorg thuis, uw behandeling of verblijf in het ziekenhuis, of over de manier waarop u te woord bent gestaan, twijfel dan niet om dit aan ons door te geven. Een klacht kan voor ons een signaal zijn om zaken anders te pakken.

 

Bij wie kunt u met uw klacht terecht?

Thuiszorg Zusters
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Postbus: 6716 BG Ede


Of u stuurt een email met onderwerp Klacht naar: klachten@thuiszorgzusters.nl

Vergeet niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden.


 

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

Als een klacht door Thuiszorg Zusters niet naar uw tevredenheid is afgehandeld of u wilt uw klacht direct bij een externa partij voorleggen dan kunt u uw klachten voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.
 

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt ons dit laten weten. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

 

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Bekijk hier het gehele klachtenregelement

bottom of page